[KP] co jest do domknięcia

Ale, żeby nie było, że odpuszczam ten temat. Chwilo trwaj wiecznie...;)
Jedyna recepta na tę 'pigułkę po' jaka obecnie przychodzi mi do głowy... postaram się złapać kilka haseł, które wciąż rezonują po czasie. Mam nadzieję, że filmy i pliki z gadania pomogą.

Tymczasem wrzucam te kilka słów o grze. Napisałam jako odpowiedź na pytanie: W czym ci jesteśmy potrzebni, co jest do domknięcia? Akurat przed spotkaniem, na którym poprosiliście, żebym mniej grała. Nie opublikowałam wtedy (18.12), bo myślałam, że rozszerzę ten tekst. Ale ponieważ do tej pory tego nie zrobiłam, więc wrzucam jako zaległą impresję. W mojej interpretacji wtedy to przeszło w pytanie: Co się otworzyło? (przepisuję z oryginalnego kartonu po wełnianych majtkach. patrz: upcykling)

"Spotkanie z Flow to czas dany sobie na przepracowanie wswoich ciśnień - dlatego nasuwa mi się wciąż to słowo 'gra". Słowo GRA, które wywołuje na waszych twarzach grymas albo lekki popłoch. Trochę mnie to zbija z pantałyku, ale ta gra się przykleiła i powraca. Tak - gra - słowo klucz, które powraca kiedy myślę o otwarciu.
Gra to stan działania - z sobą samym przede wszystkim. Gra to balans, w który wchodzę, żeby działać dalej. Gram bo igram. Gram bo mrugam ( - mru...gram). Gram bo migotam.
Jestem tu w czujności. Jestem w tej chwili. Jestem tylko chwilę. Zmieniam się wciąż. Pojawiam i znikam. Pulsuję.
Myślę i pojawiają się kolejne tropy z przeszłości.
Gra to jogo / joga oczywiście. Capoeira. Ważenie samego siebie; taniec, ciało, głos, walka, muzyka, miłość, spotkanie, przyjaźń, bliskość, rytuał.
Gra. Ponieważ Flow otwiera przestrzeń sacrum. Poza wszystkim. Przestrzeń, której brak - kiedy nie ma spotkania z flow. Przestrzeń, w której można zdjąć codzienne maski i poczuć odnowę - stare i nowe. Zwrócić się do własnego źródła. Poczuć inspirację i wsparcie w tej drodze od 'innego' do 'innego'.''

Na tym się moja majtkowa notatka kończy. Dalej zapisałam tylko niepokojące: --> o sztuczności.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

[PF] Płomyczek

[KK] Tekst puszczony (praca domowa z 2.11)

[MiK] Obserwacje po ostatnich próbach