Lepiej późno niż wcale:)

Drodzy!

Oczywisćie że projekt był niesamowity, był to wyjątkowy czas tylko dla nas, wyjątkowa przestrzeń którą otrzymaliśmy od Piotra.

Mam czas by spokojnie do tego wrócić. Dużo zmian. Zaraz po wigilii wyjechałem. Mieszkam w Niemczech. Projekt był mi bardzo potrzebny jako przygotowanie i jako pożegnanie.

I było tak jak powinno być.  Było głupkowato i dziecinnie, a czasem intesywnie i niebezpiecznie. Była spirala w której czułem że ocieram się o coś co już było, ale tym razem jest inaczej, za każdym razem jest inaczej. Były przypływy i odpływy energii. Były wszystkie barwy. Dla mnie to był bardzo cenny czas.

Teraz nie czuję oporów by powiedzieć że to co mi jedynie psuło działanie to było ciągłe narzekanie opętanych strukturą bliźniaków. Nie lubie krytyki bo najczęściej problem leży właśnie w głowie krytykującego. Chętnie porozmawiałbym kiedyś z wami bliżniaki, może kiedyś spotkamy się jeszcze na jakiś warsztatach.

Istota rzeczy najczęściej ukryta jest w tym co pozornie mało ważne. Często uśmiech jest najistotniejszy.

Dziękuję za wasze uśmiechy!

PS
Niemcy to straszne sztywniaki, brakuje mi impro wolnej :)


Komentarze

  1. Ja chyba śnię...
    Igor ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianka :) Co do "ciągłej krytyki/narzekania" - w kontekście Twojej trudności/niechęci do wyrażania niezadowolenia czy ogólnie negatywnych uczuć (wątek ten pojawił się w rozmowie kończącej), sądzę, że najbardziej denerwują nas w innych odbicia wypartych czy zdławionych części nas samych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Marcin,

    Wasz udział w projekcie był dla mnie najcenniejszy. Do takiej siły i swobody działania jaką masz w sobie Ty i Michał trzeba dojrzeć. Ja nie byłem gotowy. Bardzo bym chciał zacząć od nowa.

    Jak się cieszę,
    że mamy tego bloga,
    że mogłem to zamknąć.

    Bardzo Ci dziękuję Marcin
    Dziękuję Piotr
    Hej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

[PF] Płomyczek

[KK] Tekst puszczony (praca domowa z 2.11)

[MiK] Obserwacje po ostatnich próbach